Healthusiasm – Making Customers Healthy and Happy.
Christophe Jaquet
Hind – 25 € (+ 3 € pakiautomaat)
pehmekaaneline raamat, turundus, tervishoiuteenuste turundus, heaolu, tervishoid, sotsiaalmeedia turundus.

Raamat selgitab, miks inimesed tegelevad aktiivselt oma tervise ja heaoluga, mida see ettevõtetele ja kaubamärkidele tähendab ning kuidas võiks tervisetrende turunduses kasutada.
Healthusiasm peegeldab hetkeolukorda, kus inimesed on teadlikumad kui kunagi varem oma füüsilisest ja vaimsest tervisest ning kehtib arusaam, et inimesed saavad ise mõjutada oma tervist ja õnne.
Iga äri saab kanda tervise ja heaolu väärtust.
Healthusiasm seisneb selles, et kliendid oleksid terved ja õnnelikud. See loob väärtust ja konkurentsivõimelist eristumist, keskendudes nii klientide vajadustele kui ka nende ootustele.
See turundusraamat selgitab, kuidas ettevõtted ja kaubamärgid saavad muuta oma kliendid terveks ja õnnelikuks läbi parema toodete ja teenuste ülesehitamise.
Raamat on ingliskeelne.